28 lipca 2012

Notka informacyjna

Siemka ludzie !
Może ktoś z was domyśla się, dlaczego powstała ta notka ? Nie ? Bo cóż ... Wyjeżdżam. Na tydzień. Do Zakopanego. I nie biorę laptopa. Co równoznaczne jest z brakiem nowych rozdziałów w terminie od 29 lipca do 5 sierpnia, bo tego ostatniego będę już w domu, ale wątpię, czy zdążę coś napisać w ciagu jednego dnia, prawda ?
Wielkie MASSIVE THANK YOU za 9000 wyświetleń bloga. Nigdy bym się nie spodziewała, że do tylu dobiję. Dziękuję wam, jesteście najlepszymi czytelnikami na świecie.
Tak więc, będziecie musieli przemęczyć się tydzień, bez mojego pseudo-talentu pisarskiego. Mam nadzieję, że o mnie nie zapomicie i kiedy wrócę, nagrodzicie mnie rekordową liczbą komentarzy * le marzenia *.
Do zobaczenia za tydzień !
PS: Pragnę wszystkich zaprosić na mój nowy, twitterowy fan pejdż o Little Mix, który prowadzę wraz z koleżanką. :) @MixersPL

4 komentarze:

  1. Wracaj szybko z nowym rozdziałem. < 3
    Udanych wakacji życzę. : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty też? ;( Minus wakacji - dużo świetnych bloggerek wyjeżdża! :(
    Ale odpocznij sobie. Na pewno nikt o tobie nie zapomni ;) A ja to już na milion procent nie zapomnę! Będę cierpliwie czekać ;)
    I czemu "pseudo-talent"? Skąd ci się to 'pseudo' wzięło, co? Masz talent, uwierz w siebie! :*
    Czekam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. no to tak musimy jakoś wytrzymac ten tydzien. jako coś too u mnie nowy rozdział z życia Lou i Cher. : http://dreamscoometrue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Trafiłam tutaj przypadkiem, ale szczerze mnie wciągnęło. Będziemy z niecierpliwością czekać na Ciebie i nowy rozdział <3
    Życzę weny i przy okazji zapraszam również do mnie: http://when-i-see-stars.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń